به علت دستی بودن فرایند مسدود سازی سرویس ها و فعال سازی آنها بهتر است ابتدا قبل از رسیدن زمان سررسید خود اقدام به تمدید سرویس نمایید و در صوتی که فراموش به پرداخت کردید و سرویس شما مسدود شد پس پرداخت کردن صورت حساب یک تیکت پشتیبانی به بخش مالی…
ما تمامی اطلاعات سرویس های مشتریان را به طور کامل نزد خود نگه میداریم حتی سرویس های لغو شده مشتریانی بوده اند که از ما سرویس داشتند و سرویس آنها لغو شده و دوباره مایل به خرید سرور تیم اسپیک در قالب همان سرویس قبلی خود شده اند که تنظیمات…
این مورد بار ها و بار ها دیده شده که داخل سرور چند ادمین وجود داشته که حالا به هر دلیلی این چند کاربر یا دوست دیگر مایل به همکاری با یکدیگر نیستند گاهی اوقات به همین قطع همکاری ختم نمیشه و متاسفانه ادمین های قبلی با داشتن دسترسی های…
پیش آمده که هنگام تنظیم رنک ها کاربران به اشتباها رنک server admin رو از لیست رنک ها پاک میکنند اصلا جای نگرانی نیست فقط کافیست از بخش کاربری وارد حساب خود شده و از قسمت پشتیبانی یک تیکت ارسال کنید تا ما مجدد این رنک رو برای سرور شما…
صفحه3 از4